عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 25 دی 1395
بازدید : 248
نویسنده : s.a

 

اگر ابهامی یا سوالی باقی مانده بود با وکلای پایه یک گروه پارسای تماس بگیرید.

44033677 - 44963487

در خصوص مراحل طلاق توافقی و شرایط آن، مدت زمان و سایر جزئیات به تفصیل در چهار قسمت با عنوان توضیحات کامل وکیل خانواده در مورد طلاق توافقی اطلاعات کامل جهت آگاهی موکلین و خوانندگان محترم ارائه شده است که توصیه می شود آن را مطالعه کنید و در صورت وجود سئوال یا ابهام با ما تماس بگیرید. مشاوره حقوقی تلفنی طلاق توافقی رایگان است.

وکلای خانواده گروه پارسای با سال ها تجربه در زمینه حقوق خانواده و پرونده های ناشی از زوجیت خاصه طلاق، آماده ارائه مشاوره حقوقی طلاق توافقی و اقسام دیگر طلاق می باشند ضمن این که مجددا به اقتضای تجربه و شرافت شغلی تاکید می کنیم که طلاق اولین راه حل برای اختلافات خانوادگی نیست و به کرات با پرونده هایی در خصوص طلاق توافقی و غیره مواجه بوده ایم که طرفین و به خصوص خانم ها بعد از طلاق از عجله ای که کردند پشیمان شده اند ولی به هر حال اگر به هر دلیل تصمیم به جدایی از طریق طلاق توافقی گرفتید حتما انجام مراحل آن توسط وکیل خانواده دارای مزایای فراوانی است که بهتر است برای اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه کنید.

مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی

این روزها در جامعه، نشریات و حتی دادگاه ها، کیفیت انجام پرونده های طلاق توافقی محل بحث است و اختلاف نظر در این زمینه وجود دارد بعضی معتقدند که باید روند آن را طولانی کرد که شاید از درصد طلاق در کشور کاسته شود. ما وکلا نیز تابع دستگاه قضایی کشور برای رسیدگی به طلاق توافقی می باشیم در حال حاضر طلاق توافقی در شهر تهران کمتر از یک هفته انجام می شود ( این نوشته با تغییر در مراحل رسیدگی در دادگاه ها به روز رسانی می شود و عدم تغییر آن به منزله شرایط فعلی دادگاه ها می باشد.)

مدارک مورد نیاز طلاق توافقی : عقدنامه یا رونوشت، شناسنامه زوجین و کپی کارت ملی آنهاست به طور خلاصه طلاق توافقی به طلاقی اطلاق می شود که زن و شوهر بر سر جدایی و مسائل مالی و غیر مالی از ازدواج مثل مهریه، حضانت، نفقه توافق دارند.

باید به این نکته توجه داشت که برای ثبت هر نوع طلاق، اول می بایستی دادگاه در این خصوص رای صادر کند تا دفاتر طلاق آن را ثبت کنند و این گونه نیست که اگر زن و شوهری توافق بر جدایی داشته باشند می توانند بدون رای دادگاه به دفترخانه طلاق مراجعه کنند.

پس از توافق زوجین، هر دو یا وکلای آن ها به یکی از دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه می کنند و دادخواست طلاق را ثبت می کنند و پس از ثبت و ارسال پیامک از سوی دادگاه، به شعبه تعیین شده برای طی مراحل و انجام مشاوره اجباری دادگاه مراجعه می شود.

پس از صدور رای طلاق توافقی که گواهی عدم امکان سازش نامیده می شود زوجین 3 ماه فرصت دارند که برای ثبت طلاق به دفتر خانه مراجعه کنند تا قبل از صدور رای دادگاه هر کدام از زوجین پشیمان گردد رای مذکور صادر نمی شود اما پس از صدور رای طلاق توافقی اگر زوج (شوهر) پشیمان گردد امکان ثبت طلاق توافقی بدون حضور او یا وکیل وی در دفترخانه طلاق وجود ندارد مگر این که زن وکالت در طلاق از جانب شوهر داشته باشد. اما در صورت پشیمانی زن پس از صدور حکم طلاق توافقی، قانون حمایت خانواده این اجازه را به مرد و دفترخانه داده است که بدون حضور زن طلاق توافقی ثبت گردد.

برای دانستن بیشتر مراحل طلاق توافقی اینجا را کلیک کنید.

برای دانستن مراحل طلاق از طریق وکالت در طلاق اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد طلاق توافقی و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری و اطلاع از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

 

توضیحات کامل وکیل خانواده در خصوص "طلاق توافقی"(قسمت اول)

طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟ (وکیل خوب برای طلاق توافقی)

طلاق به دلیل خیانت همسر (بهترین وکیل طلاق در تهران)

وکیل طلاق – چگونگی طلاق زن از طریق اثبات اعتیاد شوهر

اگر زنی وکالت در طلاق داشته باشد و آن را اعمال نماید ولی در دوران عده رجوع کند وکالت از همسر به قوت خود باقی است؟

طلاق توافقی در دوران عقد، باکره نبودن و ترس از پزشکی قانونی

امکان یا عدم امکان اسقاط حق تجدید نظر خواهی توسط وکیل مع الواسطه در طلاق توافقی

اگر زوجین هر دو یا یکی از آن ها خارج از کشور باشند، طلاق توافقی به چه صورت انجام می شود؟

 

منبع : وکیل خانواده|وکیل طلاق|وکیل حقوقی

http://parsaylawyers.com

 



:: برچسب‌ها: وکیل خانواده , وکیل طلاق , وکیل حقوقی , وکیل طلاق توافقی , طلاق توافقی , مشاوره حقوقی طلاق توافقی , وکیل پایه یک دادگستری ,
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
بازدید : 298
نویسنده : s.a
اگر ابهامی یا سوالی باقی مانده بود با وکلای پایه یک گروه پارسای تماس بگیرید.

 

44033677 - 44963487

 

توصیه می شود برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص طلاق توافقی به توضیحات کامل طلاق توافقی که در چهار قسمت توسط وکیل خانواده گروه وکلای پارسای نوشته شده است مراجعه کنید.

اما اگر در مورد طلاق توافقی فقط مدت زمان آن مد نظرتان می باشد باید گفت که در شهرهای مختلف ایران رویه محاکم خانواده متفاوت است و متاسفانه رویه یکسانی وجود ندارد. جالب این که حتی در شهر تهران هر شعبه دادگاه خانواده برای خود مشی مخصوصی دارد. بعضی قضات وقت رسیدگی تعیین می کنند و طرفین یا وکلای آن ها را ضمن تعیین وقت برای رسیدگی دعوت می کنند و بعضی از دادگاه ها نیز در وقت فوق العاده و در مدت زمان کمتری به پرونده رسیدگی و رای (گواهی عدم امکان سازش) صادر می کنند. در واقع می توان گفت هر شعبه ای که دادخواست طلاق توافقی به آن ارجاع می شود با توجه به سلیقه قاضی مدت زمان مربوط به خود دارد. عده ای از قضات معتقدند اگر مراحل طلاق توافقی کمی طولانی شود ممکن است بعضی از زوجین از تصمیم خود برای جدایی که بعضا در عصبانیت اتخاذ کرده اند، منصرف شوند.

وکلای خانواده (وکلای پایه یک دادگستری) گروه پارسای در عمل شاهد زن و شوهرانی بوده اند که چند روز بعد از تصمیم بر جدایی از طریق طلاق توافقی، پشیمان شده اند و احساسات و عصبانیت اولیه فروکش کرده است.

به هر حال در عمل اکثر زوجینی که تصمیم به طلاق توافقی می گیرند بسیار عجله دارند و معمولا با مراجعه به وکیل خواستار این هستند که در کمترین زمان ممکن کار تمام شود. اما با توجه به این که در هر دوره شرایط اخذ طلاق توافقی کمی تغییر می کند و می بایستی در هر دوره مطلب به روز تری نگارش کرد به اطلاع موکلین محترم می رساند که هم اکنون در اکثر دادگاه های خانواده تهران از صفر تا صد یعنی شروع دادخواست تا اخذ رای حدود 3 الی 5 روز و حداکثر یک هفته به طول می انجامد و در صورت داشتن وکیل نیازی به حضور زوجین در تمام مراحل نیست. البته اگر در این خصوص تغییر زمان اخذ گواهی عدم امکان سازش به وجود آید به اطلاعتان رسانده می شود. حال که این مطلب را مطالعه کردید کمی در مورد مشاوره اجباری در طلاق توافقی هم صحبت کنیم. ما معتقدیم اگر تمایل به مشاوره دارید بهتر است با پرداخت کمی هزینه از مشاوره های خصوصی خانواده در هر شهری که هستید استفاده کنید.

متاسفانه مشاوره های دادگستری که برای طلاق توافقی اجباری شده است لا اقل در شهر تهران تشریفاتی و در عمل بی فایده است.

داشتن وکیل خوب حق شماست.

 

منبع : وکیل خانواده|وکیل طلاق|وکیل حقوقی

http://parsaylawyers.com

 



:: برچسب‌ها: طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟ , طلاق توافقی , وکیل خانواده , وکیل خوب برای طلاق توافقی , وکیل پایه یک دادگستری , بهترین وکیل تهران , وکیل طلاق , مراحل طلاق توافقی , مشاوره حقوقی برای طلاق , مشاوره حقوقی خانواده طلاق , ,
تاریخ : شنبه 11 دی 1395
بازدید : 256
نویسنده : s.a
  • در صورت اختیار وکیل نیازی به حضور طرفی که وکیل دارد در تمام مراحل دادگاه نیست.برای کسانی که تا کنون با دادگاه اصطلاحا سر و کار نداشته اند، گذشته از نا آگاهی نسبت به طلاق توافقی، استرس و اضطراب مواجه با قاضی و حضور در دادگاه وجود دارد. بدیهی است طرفی که وکیل اختیار کند دچار اینگونه اضطراب ها نخواهد شد.عده ای از مردم با توجه به شخصیت، شغل و سایر مسایل معتقدند که اگر در مجتمع قضایی خصوصا دادگاه خانواده حضور پیدا کنند چه بسا که با شخص آشنا و یا از اقوام رو به رو شوند و این به زعم آن ها برای آبرویان خوب نیست، گذشته از درست و غلط بودن این اعتقاد که جنبه شخصی دارد، بودن وکیل به جای موکل این مشکل را حل می کند.
    بی شک یکی از آسانترین و سریعترین پرونده ها طلاق توافقی است، اما اهل فن می دانند در جای که توافق های زوجین زیاد، مدت دار و یا پیچیده است، نیاز به کسی است که از اطلاعات حقوقی کافی برخوردار باشد و به ظرایف و دقایق طلاق توافقی آگاه باشد. لذا توصیه بر این است که حتی الامکان در تمام مراحل از وکیل استفاده کنید. بر نظر وکلای پارسای اگر شخصی تمایل به حضور در دادگاه را دارد بهتر است وکیل خبره در کنار وی باشد.
  • انجام مراحل طلاق توافقی توسط وکیل به دلیل آشنا بودن به شعب دادگاه و رویه آن ها سریعتر خواهد بود.
  • به تجربه ثابت شده است و به کرات هم دیده ایم که چون در هنگام طلاق بین زن و شوهر و اطرافیان آن ها تنش وجود دارد، بگو مگو و احیانا درگیری بین زوجین و اطرافیان، در دفتر خدمات قضایی، جلسه مشاوره و دادگاه ایجاد می شود. توصیه وکلای پارسای بر این است که اولا زوجین برای خاتمه دادن به زندگی مشترک و طلاق توافقی عجله نکنند. شاهد پرونده های زیادی بوده ایم که زوجین با عجله و با تصمیم آنی به دادگاه برای طلاق توافقی مراجعه کرده اند ولی بعد از فروکش کردن عصبانیت، پشیمان شده اند. طلاق توافقی اولین راه حل نیست بلکه آخرین آنهاست. ثانیا به هر دلیل اگر تصمیم قطعی برای طلاق توافقی گرفتید برای حفظ حرمت طرفین و جلوگیری از تنش و درگیری به وسیله وکیل خانواده طلاق توافقی را انجام دهید.
  • در هنگام طلاق بین بعضی از زوجین بی اعتمادی شدید وجود دارد و زوجین بیم آن را دارند که طرف مقابل ممکن است اصطلاحا سر او کلاه بگذارد. برای جلوگیری از این موضوع، داشتن وکیل بهترین راه حل است.


:: برچسب‌ها: مزایای داشتن وکیل در طلاق توافقی , طلاق توافقی , وکیل خانواده , وکیل پایه یک دادگستری , وکیل دعاوی خانوادگی , وکیل طلاق , بهترین وکیل , وکیل خوب خانواده در تهران , مشاوره حقوقی طلاق توافقی , مشاوره حقوقی آنلاین , مشاوره حقوقی طلاق توافقی , وکیل برای طلاق توافقی ,
تاریخ : شنبه 4 دی 1395
بازدید : 426
نویسنده : s.a

این روزها بسیاری از مردم به دلایلی مثل استخدام، ازدواج و امثال آن تمایل به کاهش سن شناسنامه ای خود دارند البته این به منزله نفی مواردی واقعی که سن کسی کمتر از سن شناسنامه ای وی می باشد نیست اما باید توجه داشت که تغییر سن چه در دادگستری یا کمیسیون مربوطه اداره ثبت احوال بسیار دشوار است.

از کجا باید شروع کرد؟

قبل از هر چیز باید دانست اگر کسی مدعی تغییر سن کمتر از پنج سال است بر طبق رای وحدت رویه 599 مورخ 74/4/26 هیأت عمومی دیوان عالی کشور می بایستی دادخواست خود را به طرفیت اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه، تقدیم دادگاه کند پس اولا تغییر سن کمتر از 5 سال در صلاحیت دادگاه صدور شناسنامه متقاضی است و ثانیا خوانده دادخواست، اداره ثبت احوال صادر کننده شناسنامه متقاضی است و ثالثا رای دادگاه بدوی قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر استان می باشد و رای مذکور قطعی است.

اگر کسی یک بار درخواست تغییر سن را تقدیم دادگاه کند و رای قطعی در خصوص رد ادعای متقاضی صادر شود (حکم به رد دعوی) امکان دوباره طرح دادخواست برای همیشه وجود ندارد. در اصطلاح حقوقی به آن اعتبار امر مختومه می گویند.

 (کمتر از 5 سال)

برگ دادخواست به دادگاه عمومي

مشخصات طرفين نام نام خانوادگى نام پدر شغل

محل اقامت

شهر – خيابان -كوچه - شماره –پلاك

خواهان

         
خوانده

اداره ثبت احوال

محل اقامت خواهان

       
وكيل يا نماينده قانونى          
تعيين خواسته وبهاي آن

ابطال شناسنامه شماره       و تقاضاي صدور شناسنامه جديد با مشخصات واقعي خواهان

دلايل ومنضمات دادخواست كپي مصدق 1 -شناسنامه 2 – استشهاديه دائر بر اينكه خواهان از شناسنامه خواهر يا برادر متوفي خود استفاده مي كند . 3 –جلب نظر پزشكي قانوني دائر برتعيين سن واقعي او

رياست محترم دادگاه عمومي شهرستان "نام شهرستان محل اقامت خواهان"

با سلام احتراماً به استحضار مي رساند:

شناسنامه اي كه كپي مصدق آن تقديم شده است و درحال حاضر خود نيز از آن استفاده و بهره برداري مي كنم شناسنامه واقعي اينجانب نمي باشد بلكه متعلق به برادر متوفي بنده است كه والدين اينجانب به لحاظ بي سوادي يا شايد علاقه ، حاضر به ابطال آن نشده و چند سال بعد كه اينجانب متولد شدم آنرا به من اختصاص دادند فلذا با توجه به اينكه سن واقعي اينجانب با سن مندرج در شناسنامه متفاوت بوده با جلب نظر خبرة پزشكي قانوني صدور حكم به ابطال سند سجلي شماره       و اصدار شناسنامه جديد با مشخصات واقعي اينجانب مورد استدعاست.

 

 

 

 

                                                                              محل امضاء – مهر – انگشت

دلایل مورد نیاز برای کاهش سن شناسنامه

همانطور که گفته شد اثبات این که سن واقعی کمتر از سن شناسنامه ای است امری دشوار است در این خصوص می توان به شهادت شهود و ارجاع به پزشکی قانونی برای تشخیص سن واقعی استناد کرد باید توجه داشت که بر طبق ماده241 قانون آیین دادرسی مدنی ارزش شهادت شهود با دادگاه است.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

http://parsaylawyers.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C/240-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.html



:: برچسب‌ها: چگونگی تغییر سن شناسنامه , وکیل حقوقی , نمونه دادخواست کاهش سن , ,

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 10 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند. ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 7 عصر می باشد. مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد. 44963487 -44033677

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وکیل دعاوی خانواده در تهران و آدرس parsayvokala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com