وکیل طلاق پارسای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 29 مهر 1396
بازدید : 157
نویسنده : s.a

بی شک یکی از مهمترین و خوش نام ترین گروه های وکلای دادگستری در تهران، خاصه در غرب تهران گروه وکلای پارسای است.

این گروه متشکل از وکلای پایه یک خانم و آقا سال هاست که متمرکز به دعاوی خانوادگی می باشند و به صورت حرفه ای تعداد بی شماری پرونده های طلاق توافقی، طلاق از جانب زوج، طلاق از جانب زوجه و ... در دادگاه های خانواده تهران و کرج داشته اند. مفتخریم که کوشیده ایم که زوجین بسیاری را به آشتی و ادامه زندگی مشترک سوق دهیم و در صورت عدم حصول نتیجه در پی احقاق حقوق موکلمان تلاش فراوان کرده ایم.

وکیل طلاق

امروزه بر کسی پوشیده نیست که دعاوی طلاق، با توجه به حساسیت اجتماعی، مالی و روحی برای زوجین از مهمترین دعاوی دادگستری است که لزوم تجربه و علم توأمان را از جانب وکیل طلاق می طلبد.

44033677 - 09127923611 - 09122547699

منبع: وکیل طلاق پارسای





:: برچسب‌ها: وکیل طلاق پارسای ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 10 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند. ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 7 عصر می باشد. مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد. 44963487 -44033677

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وکیل دعاوی خانواده در تهران و آدرس parsayvokala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com